Followers

Tuesday, 2 April 2013

3 bulan lagi???oh tidakkkk...

aduiiiii...haaa awal2x dah mengeluh aku ni...maaf la ye aku xsempat lagi nak post entry resepi baru..sekarang entah ape la yang aku sibukkan aku pun xtau....
kalau ikutkan memang banyak benda yang aku perlu buat...
tapi satu benda pun xjalan lagi kot..hahaha
perancangan dah dibuat..tunggu nak laksanakan je lagi...harap-harap semuanya berjalan la seperti yang telah dirancang...
pejam celik dah cecah 5 tahun hubungan aku dengan dia...dan sudah hampir setahun kami bertunang...insyaallah jika tiada aral melintang...majlis kami akan diadakan lepas raya tahun ni..
doakan kami ye??terima kasih...
ni la my future husband!!cewahhhh..


16 comments:

  1. Tahniah bakal pengantin/hehe! ") semoga hbgn berkekalan .ameenn :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.....insyaallah..aminn :-)

      Delete
  2. fewitttt! hikhik..semoga selamatlah :)

    ReplyDelete
  3. semoga semuanya selamat.. aamiin..

    hehehe... akak pun tengah berdebar menunggu kehadiran orang baru, lagi 3 bulan jugak..!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. owh yeke kak??seronoknye nak dapat bby..semoga semuanya selamat utk akak jugak.. :-)

      Delete
  4. wau,, lamanya bertunang?? dekat nk setahun bertunang? wau,,
    moga hubungan hingga ke jannah,, amiinnn,,

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah...aminn terima kasih :-)

      Delete
  5. wah..bakal pengantin.moga bahagia hingga ke syurga

    ReplyDelete
    Replies
    1. insyaallah..amin..terima kasih ye..

      Delete
  6. bertunang ni banyakkan dugaan dan cabaran nye??
    Zeera dlu 6 bulan jer betunang..
    tupun hampir2 putus tunang bila lagi brape hari nak nikah sebab ade manusia sebar fitnah...
    Tapi Alhamdulillah skrg da nk masuk 2 thun jadi isteri die :)

    SELAMAT MENJADI ISTERI SOLEHAH :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. emm betul tu..dugaan dan cabaran sentiase ade...tp tu la tuhan xkan uji kite melebihi kemampuan kite..
      alhamdulillah...sekrang ni mmg byk fitnah..nk beza betul@salah tu pun dh susah..
      insyaallah..terima kasih ye.. :-)

      Delete
  7. wah..lima tahun dah..hehe.. lama juga tu kan..harap nanti dipermudahkan la segala urusanya.. jangan lupa jemput..ahaha :)

    ReplyDelete