Followers

Thursday 23 May 2013

Lucky ONE!!!

hai korang...hari ini ada sesuatu yang special...
nak tau apa yang special tu??
aku nak riview follower aku yang ke-300!!!
taraaaaaaaaa ni bukti aku paste kan 

nampak tak tuan belog yang comel tu...hehehehe
kat bawah ni aku paste kan rupa blog dia yang cute tu...

comellll kan??AKU INSAN BIASA...woaaahhh boleh jadi tagline nih...
korang pun rajinkan lah diri singgah ke blog dia ye
dan kebetulan jugak aku tengok entri dia ade jugak masak-masak macam aku...
hahahaha mungkin sama minat nih....
jom ramai-ramai serbu ke blog cik Diela ni...klik kat sini

# sebenarnya aku ni bukan pandai sangat nak taip panjang lebar...
benda ni pun first time aku buat...
jika ada kekurangan tu maafkan la ye ^_^ 

9 comments:

  1. Fiza, tq sangat2...wah berbesar hati sgt terima riview blog dari Fiza...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hu3x dah tuah cik diela...entah tetiba tergerak hati nak buat riview untuk follower yang ke-300....sila la dtg selalu kat sini..nanti sy letak blog cik diela kat blog list sy ye :)

      Delete
  2. wah.. untungnya direview.. tahniah kepada follower bertuah tu.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehehe ni salah satu cara nak menghargai blogger yang ada kat malaysia ni kak...moga tetap keep in touch ok?

      Delete
  3. wah..tahniah.. terjah2..

    ReplyDelete
  4. wah! best kena review. hehe. nanti bertambah lagi follower :)

    ReplyDelete
  5. tahniah awak~ keep it up ya

    ReplyDelete
  6. Assalammualaikum.

    Ak ingat lagi, 1st time ak buat review pun, time no 300, hehehe

    Untuk ko sndiri, tahniah!! Semoga enjoy menulis di blog! ^^

    ReplyDelete
  7. wow... ramainye follower... Tahniah...

    ReplyDelete